Konfirmasjon

Konfirmasjonstida er en viktig og spennende tid!

Du lærer så mye i konfirmanttiden, om deg selv, om andre og om hva det betyr å være en kristen. Kanskje du ikke vet helt hva du tror på? Om du følger vårt konfirmantopplegg, vil vi hjelpe deg å finne ut mer om kristen tro.

Opplegget fram til konfirmasjonsdagen ser omtrent slik ut:

• Smågruppekvelder med undervisning i Frikirken annenhver tirsdag
  • ”Bli-kjent-tur” til Seljestad i oktober
  • Tur til IMPULS i Stavanger i januar
  • Tjeneste og deltagelse i menighetens ungdomsarbeid
  • Deltagelse på gudstjenester

I Karmøy Frikirke er konfirmasjonsgudstjenestene den første helga i mai. Konfirmantforberedelsene starter med å melde deg på. Påmelding legges ut på våren året før konfirmasjonen.

PRIS: Konfirmasjon i Karmøy Frikirke koster 1400kr (2022) Resten dekkes av FriBU Karmøy.

Vil du vite mer?

Ta kontakt med Lars Øystein på tlf: 97038419 eller e-post: lars.folkedal@frikirken.no

NB: Du behøver ikke være medlem i Frikirken for å konfirmere deg i Frikirken. Dersom du ønsker å kombinere med et opplegg i en annen menighet, pleier vi å få til det. Vi har god dialog med andre lokale menigheter.